duminică, 1 aprilie 2012

Apriluș

Mi se pare incredibil cum trecem prin viață. Începe săptămâna, e luni, ma...vineri deja, martie parcă a fost mai scurtă decât februarie și uite-ne în aprilie.
Un 1 Aprilie cam jucăuș anul ăsta. La Cluj a nins, la București a plouat și peste tot în țară a bătut un vânt puternic. Să fi vrut oare, să ne zboare toate grijle înaintea unei primăveri efervescente sau să fi fost o simplă farsă a naturii? Indiferent de ce alegem să credem, tradiția păcălelilor durează doar o zi și primăvara este după colț.
M-am distrat și eu puțin azi, după ce anul trecut mi-am încheiat ziua destul de tristă...din cauza lipsei de idei! :)) Victimele au fost două prietene, cărora le mulțumesc că mi-au dat ocazia să-mi reafirm credibilitatea și m-au făcut să-mi încep această lună cu gura până la urechi.
La fel o să închei și postul și o să zic: Aprilie, te rog, fii fabuloasă! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu