miercuri, 11 septembrie 2013

Curat murdar.

Citesc o carte care mă inspiră și mă invită prin întrebările ei la...scris. Sunt întrebări frumoase, de suflet, pentru alte suflete...întrebări pentru care o să-mi fac timp cât de curând.

Azi, în schimb, mă inspiră România. În sens negativ. Stau țintuită în fața calculatorului de azi dimineață și citesc tot felul de articole și rapoarte să înțeleg odată ce se întâmplă cu țara asta. Și încă o dată realizez că e mai bine să rămâi prost și să nu înțelegi nimic. Roșia Montană și problema câinilor comunitari sunt cele două teme care rulează și furnizează conținut de câteva zile. Pe lângă ele, exploatarea de la Certej, violări în mijlocul zilei, furturi și crime. Clasa politică, jocuri și creiere spălate...dezinteresate...sau poate doar ignorante.
Sunt mulți cei care spun că am făcut pact cu diavolul în iarna lui '89 și că de acolo ni se trag toate. De acolo, poate, ni se trage și deprinderea de a continua în același registru. Omorâm emoții, sentimente, animale și oameni, ne vindem sufletele și mamele, îngropăm economii și sisteme și încă avem curaj să spunem că Dumnezeu nu există și nu ne iubește!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu