joi, 10 aprilie 2014

Fericirea de la ora 3

Nu știu să explic emoții, dar ce bine că sunt. Ce bine că sunt oameni capabili să producă vibrații puternice și să elibereze frumosul din noi. Întotdeauna mi-au plăcut lucrurile cu esență și cu puterea de a produce o schimbare. Plăcerea lucrurilor mici tinde să devină azi un clișeu, dar... ador când îmi zâmbește sufletul și când mi se schimbă dispoziția după ce aud o voce. Când imediat după, ma înec în amintiri…tot mici, aparent. Dar tot mică sunt și eu…cum ar putea să mă bucure lucrurile mari? :)) Știu că sunt momente sau circumstanțe care-ți întunecă orizontul și care te fac să nu-mi dai dreptate, dar cred că ne-am obișnuit să subestimăm puterea unui zâmbet, a unui telefon, a unei vorbe bune, a oricărui gest mic și frumos. Și ne-am obișnuit prost.

Am deviat, putin…am auzit că nu-i frumos sa dai nume. Si totusi…multumesc, my lord! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu